Monday, August 10, 2009

Interesting Timing?

This is the second time an earthquake has occurred while I was praying.

The first time was at home alone in the very early hours of the morning after a very, very intense night of prayer.

The second time was this evening (Sunday, August 9.2009) with the altar IHOP, tokyo tribe while in prayer over Japan. At the time the earthquake struck, 7:55pm Japan Time, we were praying for the government of Japan and declaring that the seat of heaven's government was THE seat of government over the nation.

This is significant in many ways though, one large one being due to our location. We meet in Kanda which, when translated literally means "God's field" or "The field of God." Kanda is in Tokyo and is part of the Chiyoda Ward. This area is the seat of government for the nation of Japan and contains all of the major national governmental offices and various departments.

So, the implied translation of "Kanda" can be "the field of God's government."

I find it no small irony that the earth shook at exactly the time we were declaring in unity with a small tribe of 10 that Kanda was indeed the field of God's heavenly government made manifest on the earth.

We were praying for the prime minister and the elections coming up at the end of the month. We were praying for God to prepare the hearts of a people who would be worshiping Him soon. We were praying for wisdom, understanding, righteousness, justice and many other things to be made manifest in the government of the nation. We were praying for Abba to prepare the hearts of the people for the day there will be prayer rooms established in the Diet building including the intercessors & musicians whose job's would be full time in those prayer rooms.

We were praying for nothing less than a reformation & transformation of a nation- we were asking for the Kingdom of Heaven to invade Japan....

...could it be that Abba sent us a sign to confirm our prayers have been heard? I would so very much like to say "yes."

CNNnews report Link: click here

興味深いタイミングでは?
これは私が祈っている間に地震が起こった2度目となります。

最初のときは、とても強烈な夜の祈りを終えた後、朝の大変早い時間に自宅に一人でいたときにおこりました。

2度目はこの夜、(2009年8月9日、日曜日)The Altar IHOP東京の皆様と一緒に、日本のために祈っているときに起こりました。

地震が起こった日本時間7:55pmはちょうど、私たちが日本の政府のために祈り、天国を統治している神様の御座はこの民を統治している御座であると宣言していたときでした。

これはいろいろと意味のあることです。一つは大きく一つは私たちの集会場所に関連しています。
私たちは神田、文字通り訳すと“神の領域”あるいは“神の領土”で集会をしています。
神田は東京にあり、千代田区の一部です。この地域は日本国民の政治の中心であり、すべての主要な政治の事務所と様々な省が置かれています。
ですから、“神田”の訳が示しているのは、神の統治する領域と言うことができます。

私たち10人の小さな群れが一致して、神田は本当に神様の天における統治が地に現される場所であると宣言していた正にその時に地が震えたのは、小さな皮肉な出来事ではないと理解しています。

私たちは日本の首相と、月末に予定されている選挙のために祈っていました。

神様が、まもなく主を崇めるようになるだろう人々の心を整えてくださるように祈っていました。

知恵、理解、正義、公正とその他多くの事が、この民の政府に現されるように祈っていました。

私たちはアバ父に、フルタイムで働くとりなし手とミュージシャンたちがいる祈りの部屋が国会議事堂の中に設立されるその日のために、人々の心を整えてくださるように祈っていました。

私たちは民の改革と変革となることに他ならない、天の御国が日本を侵略するように祈り求めていました。

この地震は、アバ父が私たちの祈りが聞かれているということを確証するために送ってくださったサインであると言えるのではないでしょうか?
私は、“はい、その通りです”と本当に言いたいのです。

日本の地震に関するCNNニュースリポートのリンク: click here

No comments:

Post a Comment